اخبار فرابرد
نصب و راه اندازی فن
نصب و راه اندازی فن
نصب و راه اندازی فن
نصب و راه اندازی فن
نصب و راه اندازی فن

نصب و راه اندازی فن

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران،  آقای مهندس ولی ا.. مرادی مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گاز ایران اعلام کرد عملیات نصب و راه اندازی دو ست فن خنک کننده گاز مربوط به ایستگاه تقویت فشار گاز فراشبند 3 از سوی واحد تعمییرات مجتمع ایستگاه های تقویت فشار گاز فراشبند و نظارت کارشناسان شرکت سازنده داخلی (فرابرد) در راستای اقتصاد مقاومتی با موفقیت انجام شد.

وی در ادامه افزود کلیه فن های خنک کننده گاز ایستگاه فراشبند عمدتاً از جنس فلز و آلومینیم بود اما طراحی و ساخت فنهای جایگزین از جنس فایبر گلاس در دستور کار قرار گرفت. مهندس  فرخی ادامه داد فنهای مذکور در کارخانه جات تولیدی در شیراز (فرابرد ) قالبگیری و ساخته شده است.

به گفته مهندس فرخی مقایسه میدانی بین مقادیر اندازه گیری شده در فن های ساخت شرکت داخلی (فرابرد) و فن های خارجی نشان دهنده مناسب بودن عملکرد فن های ساخته شده در داخل (توسط شرکت فرابرد) است.

مدیر منطقه پنج عملیات انتقال گازخاطر نشان کرد با توجه به تایید مقادیر اندازه گیری شده و مشاهده نشدن هیچگونه مشکلی در عملکرد فنها، مجوز در سرویس قرار دادن آنها از سوی تیم بررسی کننده صادر گردید.

وی افزود هزینه بسیار پایین ساخت فن در داخل نسبت به خرید خارجی، عملکرد بسایر عالی فن، بومی و در دسترس بودن این فنها و قطعات یدکی آنها نسبت به نمونه خارجی، از مزایای این حرکت در راستای اقتصاد مقاومتی است.

گزارش به نقل از مجله چیلر و برج خنک کن شماره 51 دی ماه 96

متن گزارش را میتوانید از قسمت فایل ضمیمه دریافت نمایید.

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط