اخبار فرابرد
جایزه صنعتگر نمونه سال 1395 به شرکت فرابرد رسید

جایزه صنعتگر نمونه سال 1395 به شرکت فرابرد رسید

به مناسبت روز صنعت، معدن و تجارت امسال مراسمی با حضور جناب آقای مهندس یزدانی معاون محترم وزیر صنعت و همچنین استاندار محترم فارس جناب آقای مهندس افشانی و تعدادی از صنعتگران و مدیران ارشد صنعت فارس در محل تالار احسان شیراز برگزار گردید که در آن آقای مهندس یزدانی ضمن تبریک روز صنعت و معدن به حضار، به ایراد سخنرانی در خصوص دستاوردهای دولت در خصوص رونق صنعت پرداختند و پس از آن نیز استاندار فارس آقای مهندس افشانی نیز ضمن قدردانی از زحمات صنعتگران فارس، در خصوص پیشرفت های استان نکاتی را برشمردند.

پس از سخنان جمعی از کارآفرینان و صنعتگران  و درد و دل با مدیران، صنعتگران نمونه فارس در سال 1395 در رشته های گوناگون معرفی شدند که در این بین شرکت فرابرد نیز پس ارزیابی، حایز شرایط لازم شناخته شده و موفق به دریافت جایزه صنعتگر نمونه گردید. لازم به ذکر است که شرکت فرابرد در سال گذشته نیز موفق به کسب این جایزه گردیده بود.
این جایزه را آقای مهندس مرادی مدیر بازرگانی شرکت فرابرد به نمایندگی از مدیرعامل شركت جناب آقاي مهندس فرهود از دست جناب آقای افشانی دریافت کردند.
کسب این موفقیت که مدیون تلاش و همت والای کلیه پرسنل شرکت فرابرد می باشد را به همه این عزیزان تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون آنان را از خدواند متعال خواستاریم.

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط