اخبار فرابرد
حضور شرکت فرابرد در نمایشگاه بین المللی نفت تهران
حضور شرکت فرابرد در نمایشگاه بین المللی نفت تهران

حضور شرکت فرابرد در نمایشگاه بین المللی نفت تهران

نمايشگاه بين المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي برپا مي گردد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند.
به همین منظورشرکت فرابرد طبق روال هر ساله در نمایشگاه میزبان کلیه مدیران و متخصصین و کارشناسان و همچنین کلیه علاقه مندان خواهد بود.
فرابرد در سالن 6 ( سالن انجمن سازندگان تجهیزات صنعتی ایران - ستصا) غرفه 926  حضور دارد و از کلیه متخصصین دعوت میکند تا با توانمندی های شرکت فرابرد در زمینه طراحی و ساخت برج های خنک کننده بتنی و تصفیه خانه های آب و فاضلاب و همچنین طراحی و ساخت فن های محوری کامپوزیتی و سازه و مخازن فلزی در غرفه فرابرد بیشتر آشنا شوند. 

آقای مهندس فرهود مدیرعامل محترم اظهار امیدواری کردند  نمایشگاه امسال نیز مانند سنوات گذشته محلی برای تبادل اطلاعات و هم افزایی و افزایش تکیه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به محصولات داخلی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

شایان ذکر است سایر شرکت های گروه صنعتی فراسان نیز در نمایشگاه حاضر خواهند بود.
شرکت فراسان در سالن 8-9 غرفه 151
شرکت فراپاکس در سالن14-15 غرفه 430
شرکت فراراب در سالن 14-15 غرفه 425
نقشه نمایشگاه و سالن ها را میتوانید از لینک " دانلود فایل ضمیمه" در بالای همین خبر دریافت کنید.

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط