اخبار فرابرد
صادرات خط تولید و ماشین آلات تولید لوله GRP
صادرات خط تولید و ماشین آلات تولید لوله GRP
صادرات خط تولید و ماشین آلات تولید لوله GRP

صادرات خط تولید و ماشین آلات تولید لوله GRP

با توجه به سیاستهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای اقتصاد مقاومتی و افزایش صادرات غیر نفتی، گروه صنعتی فراسان و شرکت فرابرد با تکیه بر دانش بومی خود تلاش دارند تا با صادرات لوله های کامپوزیتی GRP  و همچنین دانش فنی و خطوط تولید این لوله ها با تسخیر بازار های کشورهای آسیای دور در زمینه ارز آوری و کاهش وابستگی به نفت در کشورفعال باشند.

در این راستا امروز هیئت بلند پایه ای از مدیران دو شرکت بزرگ بین المللی پیمانکاری کره ای و چینی با توجه به مذاکرات انجام شده و توانایی شرکت فرابرد در خصوص طراحی و ساخت ماشین آلات تولید لوله GRP و همچنین لوله های GRP شرکت فراسان به همراه جناب آقای دکتر ظهیرامامی مدیر عامل گروه صنعتی فراسان از شرکت فرابرد بازدید کردند.
در این بازدید آقای مهندس مرادی مدیر بازرگانی شرکت فرابرد در خصوص توانایی های شرکت فرابرد در زمینه طراحی و ساخت انواع فن ایرکولر و فن برج خنک کننده و فن کولینگ تاور و همچنین طراحی و ساخت انواع مخازن و سازه های فلزی صنعتی و علی الخصوص ماشین آلات تولید لوله GRP توضیحاتی برای بازدیدکنندگان ارائه کرد.
پس از آن نیز آقای مهندس فرهود مدیرعامل شرکت فرابرد به گوشه ای از پروژه های پیمانکاری شرکت فرابرد از جمله طراحی و ساخت برج خنک کننده بتنی پتروشیمی گچساران با ظرفیت 54000 مترمکعب و کولینگ تاور پتروشیمی رازی و همچنین تصفیه خانه آب آشامیدنی شماره 2 شیراز با ظرفیت 3 مترمکعب در ثانیه و پروژه طراحی و نصب خطوط تولید لوله GRP برای کارخانه آویسا پارسه زابل اشاره نمودند.

در انتها نیز آقای دکتر ظهیرامامی در خصوص طرح های شرکت فراسان و شرکت فرابرد برای شرکت در پروژه های ملی پیمانکاری نفت و گاز و پتروشیمی  و خطوط انتقال آب و آب شیرین کن ها نکاتی را اظهار فرمودند.

هیئت بازدیدکننده نیز ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته، اظهار امیدواری کرد با توجه به پروژه های بزرگ خطوط انتقال تعریف شده در کشورهای اندونزی و مالزی و توانمندی شرکت فراسان و شرکت فرابرد در ساخت خطوط تولید و همچنین لوله های GRP ، بزودی پروژه های مذکور با همکاری مشترک فی مابین آغاز گردد.

شایان ذکر است شرکت فرابرد تاکنون بیش از 3 خط تولید پیوسته لوله GRP را به کشورهای ترکیه و کره جنوبی صادر نموده و بعنوان صادر کننده نمونه نیز انتخاب گردیده است. همچنین فرابرد تنها شرکت دانش بنیان ایرانی از معاونت پژوهشی ریاست جمهوری در زمینه طراحی و ساخت خطوط تولید لوله GRP و دارای گواهی توانمندی فنآورانه از وزارت علوم و تحقیقات و فنآوری در این خصوص میباشد.

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط