اخبار فرابرد
همکاری بین صنعت و دانشگاه
همکاری بین صنعت و دانشگاه
همکاری بین صنعت و دانشگاه
همکاری بین صنعت و دانشگاه

همکاری بین صنعت و دانشگاه

با توجه به اهمیت روابط دانشگاه و صنعت در راستای توسعه و پیشرفت پایدار و همچنین هدایت تحقیقات دانشگاهی در زمینه های کاربردی، جلسه ای با حضور جناب آقای دکتر دهقان استاد دانشگاه شیراز و مدیر دانشگاه فراسان و مدیرعامل شرکت فرابرد جناب آقای مهندس فرهود در محل کارخانه فرابرد برگزار شد.
در این جلسه آقای مهندس مرادی مدیر بازرگانی شرکت فرابرد به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های شرکت فرابرد و علی الخصوص طراحی و تولید فن ایرکولر ها، فن برج خنک کننده و فن کولینگ تاور ها پرداخت.

دکتر دهقان نیز ضمن ارائه دیگاه های مدیرعامل گروه صنعتی جناب آقای دکتر ظهیرامامی در خصوص نزدیکی صنعت و دانشگاه، در خصوص تعریف پروژه های تحقیقاتی برای بهبود راندمان تولیدات شرکت مطالبی را عنوان کرد.

در پایان آقای مهندس فرهود مدیرعامل فرابرد نیز در رابطه با پروژه های بزرگ شرکت فرابرد در زمینه طراحی و ساخت برج های خنک کننده بتنی و تصفیه خانه های آب و پس آب و راهکارهای استفاده از پتانسیل های دانشگاهی توضیحاتی ارائه نمودند.

پس از جلسه نیز از سالن های تولید سازه های فلزی و مخازن تحت فشار و همچنین قطعات داخلی برج های خنک کننده مانند پکینگ ها و قطره گیر هاو نازل ها بازدید کردند و با مراحل طراحی و ساخت ماشین آلات تولید لوله های کامپوزیتی GRP آشنا شدند.

شایان ذکر است شرکت فرابرد تنها تولید کننده ماشین آلات تولید لوله GRP در ایران است و دارای رتبه یک پیمانکاری در رشته های ابنیه و تاسیسات نیز می باشد و در هم اکنون در حال طراحی و ساخت دو پروژه عظیم کولینگ تاور در پتروشیمی رازی و پتروشیمی گچساران با ظرفیت بیش از 54000 مترمکعب در ساعت می باشد.

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط