اخبار فرابرد
نمایشگاه نفت اهواز
نمایشگاه نفت اهواز
نمایشگاه نفت اهواز
نمایشگاه نفت اهواز
نمایشگاه نفت اهواز

نمایشگاه نفت اهواز

با توجه به حضور صنایع گوناگون نفتی در جنوب کشور و اهمیت شهر اهواز به عنوان قلب تپنده صنعت نفت، امسال نیز طبق روال چند سال گذشته نمایشگاه ساخت تجهیزات تخصصی صنعت نفت از 17 الی 20  آبان در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار میشود.
شرکت فرابرد نیز با توجه به اهمیت این نمایشگاه و فرصت مطلوب معرفی محصولات و همچنین انجام مذاکرات با بهره برداران و... و ارتباط نزدیک با مشتریان خود در این نمایشگاه در سالن امام رضا غرفه 302حاضر خواهد بود.

در این نمایشگاه فرابرد به معرفی تجهیزات تولیدی خود مانند فن ایرکولر، فن کولینگ تاور، فن برج خنک کننده و مخازن فلزی تحت فشار و انواع سازه های فلزی صنعتی و قطعات خاص ماشین کاری خواهد پرداخت.
در قسمت پیمانکاری نیز شرکت فرابرد با توانایی ساخت برج های خنک کننده و کولینگ تاور به صورت EPC و همچنین تصفیه خانه های آب و فاضلاب به صورت BOT و سیستمهای آب شیرین کن و ازن زنی و... حاضر خواهد بود.

هم اکنون شرکت فرابرد در حال طراحی و ساخت برج خنک کننده واحد اسید سولفوریک 4  پتروشیمی رازی و مجموعه کولینگ تاورهای پتروشیمی گچساران با ظرفیت بیش از 55000 مترمکعب در ساعت است و همچنین مراحل طراحی و تجهیز کارگاه جهت ساخت تصفیه خانه شماره دو شیراز  به صورت BOT با همکاری شرکت فراسان  در حال انجام می باشد.

پلان نمایشگاه را از قسمت دانلود فایل ضمیمه میتوانید دریافت کنید.

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط