اخبار فرابرد
دومین کنگره نفت و نیرو
دومین کنگره نفت و نیرو
دومین کنگره نفت و نیرو
دومین کنگره نفت و نیرو

دومین کنگره نفت و نیرو

با توجه به ضرورت حضور تمامی دست اندرکاران صنایع نفت در کنار هم جهت هم اندیشی و اتخاذ تصمیم های راهبردی جهت هدایت این صنعت، امسال دومین کنگره نفت و نیرو در محل هتل المپیک برگزار شد.

در این کنگره که با حضور اندیشمندان و مقامات دولتی و مدیران ارشد صنایع برگزار شده بود پس از برگزاری جلسات و انجام سخنرانیها تصمیماتی انخاذ گردید که در اختتامیه قرائت شد.

در حاشیه این کنگره نیز نمایشگاهی با حضور شرکت های فعال در زمینه صنایع نفت برگزار شد که جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و همچنین جناب آقای زنگنه وزیر نفت نیز از آن بازدید کردند.

سرکار خانم شاهدایی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی و همچنین آقای مهندس وجوادی معاون وزیر نفت نیز از غرفه گروه صنعتی فراسان و شرکت فرابرد بازدید کردند.

در این بازدید توضیحاتی در خصوص طراحی و ساخت برج خنک کننده و کولینگ تاور به صورت EPC و همچنین پروسه طراحی و ساخت فن برج خنک کننده وفن ایرکولر و فن کولر هوایی خدمت معاونین وزیر ارائه شد.

سرکار خانم مهندس شاهدایی اظهار امیدواری کرد که شرکت های داخلی بتوانند روزی تمامی محصولات صنایع نفت و علی الخصوص پتروشیمی را بصورت داخلی تولید نمایند.

 

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط