اخبار فرابرد
فرابرد واحد نمونه صنعتی
فرابرد واحد نمونه صنعتی
فرابرد واحد نمونه صنعتی

فرابرد واحد نمونه صنعتی

دهم تیرماه هر سال در تقویم رسمی کشور به نام روز صنعت و معدن نامگذاری شده است و در این روز در سراسر کشور از شرکت های صنعتی نمونه تقدیر بعمل می آید. امسال  با توجه به همزمانی این روز با ماه مبارک رمضان، آیین استانی گرامیداشت این روز و تجلیل از فعالان بخش های صنعت و معدن استان پس از هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان روز سوم مردادماه برگزار شد.

در این مراسم که استاندار فارس جناب آقای مهندس افشانی  نیز حضور داشتند در ابتدا گروهی از صنعتگران و معدنکارن استان به بیان مشکلات خود پرداختند و سپس استاندار فارس در سخنانی برنامه های آتی دولت را در جهت حمایت از صنعت اعلام کرد و در انتها از واحد های صنعتی نمونه فارس تقدیر گردید.

با توجه به تلاش و زحمات مدیریت و پرسنل شرکت فرابرد در سال 94، بار دیگر این شرکت توانست افتخاری دیگر را به مجموعه افتخارت خود اضافه کند و به عنوان واحد صنعتی نمونه فارس انتخاب گردد. امید است با همت پرسنل، فرابرد استوارتر در راه رشد و توسعه و ارزش افزایی گام بردارد.

شایان ذکر است در زمینه طراحی و ساخت برج خنک کننده و کولینگ تاور و همچنین انواع فن کولینگ و فن ایرکولر و فن برج خنک کننده شرکت فرابرد دارای افخارات بسیاری می باشد.

نظرات (1)

  • آرش

    تبریک

    • پاسخ مدیر

      سپاس

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط