اخبار فرابرد
جایزه تعالی
جایزه تعالی

جایزه تعالی

شرکت فرابرد در سال گذشته با آغاز راه رشد، به عنوان اولین قدم، گواهینامه تعهد به تعالی صنعت پتروشیمی را کسب کرد و امسال نیز تلاش خود را در جهت نهادینه کردن ارزشها و تدوین استراتژی سازمانی دوچندان نمود و موفق شد در سال جاری تقدیرنامه سه ستاره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را کسب نماید.

ششمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی در تاریخ 1394/12/12 در سالن همایش های صدا و سیما با حضور خانم مهندس شاهدایی مدیر شرکت ملی پتروشیمی ایران و مدیران ارشد سازمانهای مختلف برگزار شد که در این مراسم جناب آقای دکتر ظهیر امامی و سرکار خانم مهندس ظهیرامامی و جناب آقای مهندس فرهود و جناب آقای دکتر آل خورشید و جمع دیگری از مدیران گروه صنعتی حضور داشتند.

شایان ذکر است شرکت فراسان نیز به عنوان تنها شرکت شایسته دریافت تندیس سیمین جایزه تعالی معرفی گردید که این جایزه توسط جناب آقای مهندس شعری مقدم و سرکار خانم مهندس شاهدایی به جناب آقای دکتر ظهیر امامی اعطا گردید.

 فرابرد تنها شرکت ایرانی است که موفق گردیده در یک سال دو پله از راه رشد و تعالی را طی نماید و در این مدت از گواهینامه تعهد به تعالی به تقدیرنامه سه ستاره صعود نماید.

شرکت فرابرد تولید کننده فن های برج های خنک کننده و فن های ایرکولر ها می باشد.

نظر خود را بنویسید

اخبار مرتبط